Трекер-GPS Magnum MT-500 S

Немає в наявності
0
Код товару: 23370-01
4200грн.
Знайшли дешевше?

Основною особливістю цього пристрою є можливість роботи в різних режимах. Або як повноцінний GPS трекер, який постійно передає дані, або в спеціальному режимі «маяка». У режимі «маяк» трекер може виходити на зв'язок певну кількість разів на добу. Інтервал виходу можна поставити від 60 хв до одного разу на добу. Трекер під час виходу на зв'язок видає координати свого місця розташування і автоматично вимикається до наступного сеансу зв'язку. Трекер з функцією «маяка» буде корисний як додаткове охоронний пристрій. Трекер в режимі «маяк» не виявляється ще сканери GSM сигналу, що дає додаткову можливість виявити викрадену машину. Також дана функція буде корисна для транспортних засобів, що перебувають в режимі роумінгу за кордоном, це дозволить значно заощадити кошти. Трекер знаходиться в машині залишеної в гаражі або на стоянці у режимі «маяк» дозволить спокійно займатися своїми справами і контролювати постійне місцезнаходження транспортного засобу.

Є можливість дистанційного керування різними приладами у авто з допомогою додаткових каналів (блокування двигуна та інші)

Відстеження переміщення транспорту з встановленим Трекером MT500 S виконується за допомогою WEB-додатки. Також доступний мобільний додаток «Magnum Track» в Google Play і App Store/

Також Трекер МТ500Ѕ дозволяє підключити через цифровий інтерфейс (роз'єм) RS 485 датчик рівня палива, підтримує LLS-протокол, або здійснювати аналітичний контроль витрати палива.

Рекомендовано до використання на наступних рухомих об'єктах:

- Вантажні, легкові автомобілі і малий комерційний транспорт

- Прокатні транспортні засоби

- Маршрутні таксі і спеціальний транспорт

- Сільськогосподарська техніка різного призначення

- Мотоцикли, квадроцикли, скутери та ін. техніка

- Транспортні засоби з бортовим живленням 12 - 24 В

Основні можливості і технічні характеристики:

Номінальна чутливість GPS-приймача165 dBm
Кількість незалежних каналів GPS-приймача99 Ch
Діапазон напруга живлення бортової мережі6 — 42 V
Номінальний струм, споживаний від бортової мережі при русі12 mA
Номінальний струм, споживаний від бортової мережі при стоянці6 mA
Час повного заряду вбудованого акумулятора2 години
Автономна робота від вбудованого акумуляторадо 48 годин
Автономна робота від вбудованого акумуляторадо 7 діб
Запис треків в енергозалежну пам'ять без відправки на сервердо 45 діб
Зміна основних параметрів трекера через WEB-додатокЄ
Настройка і управління за допомогою SMS-командЄ
Оптичний датчик розтину корпусуЄ
Інтегровані GPS - GSM-антениЄ
Захист акумуляторів від перегріву та глибокого розрядженняЄ
Діапазон робочих температур при живленні від бортової мережі-40...+85°С
Контроль бортового живлення автомобіляЄ
Контроль заряду вбудованого акумулятораЄ
Контроль розтину корпусу (оптичний)Є
Контроль температури вбудованим датчикомЄ
Інтерфейс для підключення датчика рівня палива-40...+85°С
Універсальні зовнішні входи з 10-бітними АЦП2
Універсальні виходи з захистом від перевантажень (- 300 мА)2
Можливості моніторингу сервера
  • - Абонентська плата за використання сервера моніторингу не передбачена
  • - Використання сервера без укладення договору - тільки реєстрація
  • - Захист доступу до даних моніторингу за допомогою статусу адміністратора та кодування доступу на сервері
  • - Безкоштовне зберігання історії про переміщення контрольованого об'єкта до 365 днів
  • - Перегляд історії переміщення об'єкта за вибраний період з реєстрацією місць і часу стоянки зупинки
  • - Відображення перевищень встановленого ліміту швидкості
  • - Регульований період оновлення даних. Мінімальний період оновлення даних на сервері 60 секунд.
  • - Реєстрація основних подій: включень і відключень трекера, наявність і відсутність GPS сигналу
  • - Можливість формування звіту про переміщення об'єкта за певний період по основних параметрах. Вивантаження файлу звіту в формат XLS.
  • - Створення персональної форми звітів про переміщення об'єкта
  • - Широкі можливості налаштування параметрів роботи трекера з сервера по GPRS каналу зв'язку:
    • - Чутливість акселерометра
    • - Чутливість фотодатчика
    • - Мінімальний реєстрований кут повороту
    • - Період реєстрації координат при зупинці стоянці
    • - Пороги швидкості для реєстрації початку руху і зупинки об'єкта
    • - Параметри авто вимикання GPS для економії живлення
    • - Параметри примусової реєстрації координат при стоянці і
    • - Параметри роботи у роумінгу

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті