Модуль встановлюється стаціонарно на автотранспортному засобі і підключається до штатної проводки з напругою +12В і загальним негативним висновком акумуляторної батареї, сполученим на масу. Модуль має кліматичне виконання У-2.1 (N-2.1) по ГОСТ 15150-69 і розрахований на експлуатацію при температурі навколишнього середовища від -40 до +85 Ц. Всі компоненти модуля, що входять в комплект, повинні встановлюватися тільки в салоні автомобіля. Захист корпусу модуля від попадання води - категорія IP40 по ГОСТ 14254-96. Модуль розроблений і проведений з дотриманням вимог по ГОСТ Р 50905-96. Модуль може управлятися сигналом як «позитивної» і «негативної» полярності. Для цього необхідно під'єднати керуючий висновок охоронної системи відповідно до «Жовтого» або «Жовто/Чорного» висновку модуля. Тривалість запускаючого імпульсу повинна бути не менше 300мс (0,3 сек). Склопідйомники включаються модулем послідовно, після подачі імпульсу, що запускає, у порядку, зазначеному на схемі, причому наступний канал включається після відпрацювання попереднього. Якщо скло вже закрито, то модуль відразу ж переходить на наступний канал. Контроль закриття здійснюється за електромагнітного шуму двигуна, причому якщо двигун не зупиняється (обрив троса склопідіймача), то перемикання на наступний канал відбудеться примусово через 15 сек. В цілях запобігання пошкодження елементів модуля і захисту електродвигунів склопідйомників програма мікроконтролера модуля не запустить повторно цикл якщо тривалість імпульсу запуску перевищить тривалість відпрацювання першого циклу, і відпрацювавши двічі поспіль, цикли закриття всіх стекол, якщо імпульси запуску приходять занадто часто, буде ігнорувати наступні запуски протягом однієї хвилини. В вимкненому стані висновки кожного каналу замкнуті між собою: «Білий»-«Білий/Червоний», «Сірий»-«Сірий/Червоний», «Синій»-«Синій/Червоний», «Зелений»-«Зелений/Червоний», «Помаранчевий»-«Помаранчевий/Червоний». При включенні каналу, його висновки розмикаються, і маркірований «Червоним» висновок допомогою внутрішніх реле підключається до +12В («Білий/Червоний», «Сірий/Червоний», «Синій/Червоний», «Зелений/Червоний», «Помаранчевий/Червоний»).
УВАГА: При підключенні модуля важливо переконатися, що до електродвигуна склопідіймача при відпущених кнопках управління підведений «мінус». (таким чином організоване управління склопідйомниками у більшості сучасних автомобілів).ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:Назва | Значення |
Напруга живлення, В | 9..15 |
Струм споживання, мА | 3 |
Максимальний вихідний струм, А | 20 |
Тип запускаючого імпульсу | Позитивний або негативний, не менш 300мс. |
Тип імпульсу на виході «Розширення» | від'ємний не менш 500мс., 200мА |
Тип імпульсу на виході «Статус» | негативний, під час роботи ,200мА |
Контроль роботи | електромагнітний шум двигуна. |
Обмеження часу роботи (на кожне скло), сек | 15±1 |
Кількість комутованих каналів | 5 |
Габаритні розміри, мм |
Блок модуля | 71x69x25 |
Упаковка | 165x140x45 |
Захист електричних ланцюгів: |
Ланцюга живлення | Автомобільні запобіжники, схемний захист від переполюсовки і перенапруги |
Слабкострумові вихідні ланцюги | Схемний захист від короткого замикання на масу |
Вхідні ланцюги | Схемний захист від перенапруги |
Вміст дорогоцінних металів, м | Немає |
Маса брутто, не більше, кг | 0,370 |
КОМПЛЕКТАЦІЯ: Блок модуля склопідйомників DWM-502 | 1 шт. |
Джгут проводів з роз'ємом | 1 шт. |
Гвинт Ø 4,2х13 | 2 шт. |
Керівництво по експлуатації | 1 шт. |
Обмеження часу роботи (на кожне скло), сек | 1 шт. |