Для штатної системи склопідйомників модуль абсолютно прозорий, що досягається за рахунок використання додаткових реле з сухими контактами. У разі виходу модуля з ладу це не зробить ніякого впливу на штатні системи. Модуль запам'ятовує положення скла при постановці під охорону автомобіля. При знятті з охорони, модуль поверне скла в колишнє положення. DWM-210 сполучається з автосигналізаціями Pandora DeLuxe і Pandora DXL працюючи по одному дроту розширеним протоколом.
ОСОБЛИВОСТІ:- автоматичного закриття скла при постановці автомобіля на охорону;
- запам'ятовування положення скла при постановці автомобіля на охорону і автоматичне відкриття в колишнє положення при знятті автомобіля з охорони, якщо стоянка тривала не більше 20 хвилин;
- дезактивированном стані модуль не надає ніякого впливу на штатні ланцюга склопідйомників;
- управління рухом стекол з салону автомобіля короткочасними натисканнями кнопок (система "в одне натискання" - "one touch");
- швидка зупинка рухомого скла натисканням будь-якої кнопки управління склопідйомниками;
- автоматична зупинка рухомого скла при зустрічі з перешкодою в отворі вікна;
- автоматичне відключення двигунів за перевищення струму;
- автоматичне відключення електродвигуна склопідіймача при обриві його троса;
- автоматичне визначення типу керуючих сигналів охоронної сигналізації;
- можливість відключення датчиків охоронної сигналізації на час руху стекол для виключення помилкових спрацьовувань датчиків в режимі охорони;
РОБОТА МОДУЛЯ: Модуль може управлятися сигналом як «позитивної» і «негативної» полярності (тривалість імпульсу, що запускає - не менше 500мс. (0,5 сек.)), а так само кодовим сигналом. Полярність визначається через 1 секунду після подачі живлення на модуль склопідйомників. Для цього необхідно приєднати керуючий висновок охоронної системи відповідно до «Біло/червоний» (підняття скла) і «Білому» (опускання стекол) висновку модуля. Тривалість запускаючого імпульсу повинна бути не менше 500мс. (0,5 сек.). Склопідйомники включаються модулем послідовно, після подачі імпульсу, що запускає: спершу водійські двері, потім пасажирська, причому наступний канал включається після відпрацювання попереднього. Якщо скло вже закрито, то модуль відразу ж переходить на наступний канал. Контроль закриття здійснюється за електромагнітного шуму двигуна, причому якщо двигун не зупиняється (обрив троса склопідіймача), то перемикання на наступний канал відбудеться примусово через 8сек. В цілях запобігання пошкодження елементів модуля і захисту електродвигунів склопідйомників програма мікроконтролера модуля не запустить повторно цикл, якщо тривалість імпульсу запуску перевищить тривалість відпрацювання першого циклу. У вимкненому стані висновки кожного каналу з'єднані наступним чином: «Помаранчевий/Червоний»-«Зелений/Червоний», «Помаранчевий»-«Зелений», «Синій/Червоний»-«Жовтий/Червоний», «Синій»-«Жовтий». При активації модуля ланцюг управління двигуном від кнопок розривається, і мотор комутується до внутрішніх реле модуля. Цифровий вихід («Сірий») призначений для управління додатковими модулями склопідйомників, якщо потрібно закривати більшу кількість стекол або підключити інші пристрої. На цьому виході з'являється негативний імпульс тривалістю 500мс (0,5 с), після відпрацювання другого каналу. Модуль також має вихід «СТАТУС» («Рожевий»), на якому з'являється негативний потенціал, на період включення модуля, який може використовуватися, наприклад, для тимчасового відключення датчика удару (обсягу) автосигналізації, до закриття стекол всіх дверей і люків. Цифровий вхід (AUX) («Сіро/Червоний») призначений для керування модулем цифровим кодованим сигналом від інших пристроїв: сигналізацій модельного ряду Pandora, іншого модуля DWM210. Установка модуля: Модуль встановлюється в салоні автомобіля в зручному, захищеному від попадання пилу та вологи місці. У відповідності зі схемою підключення. При підключенні слід звертати увагу на якість виконуваних сполук. Всі джгути по закінченні монтажу повинні бути ретельно заізольовані зовні. Крізь металеві перегородки джгут повинен проходити тільки через спеціальні гумові втулки. На електричній схемі показано приблизну підключення модуля.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:Назва | Значення |
Напруга живлення, В | 9..15 |
Струм споживання, мА | 3 |
Максимальний вихідний струм, А | 20 |
Тип запускаючого імпульсу | - позитивний,
- негативний,
- не менш 500мс.,
- цифровий код
|
Тип імпульсу на виході «Розширення» | цифровий код |
Контроль роботи | електромагнітний шум двигуна |
Обмеження часу роботи (на кожне скло), сек | 8±1 |
Кількість комутованих каналів | 2 |
Габаритні розміри, мм |
Блок модуля | 71x69x25 |
Упаковка | 165x140x45 |
Захист електричних ланцюгів: |
Ланцюга живлення | Автомобільні запобіжники, схемний захист від переполюсовки і перенапруги |
Слабкострумові вихідні ланцюги | Схемний захист від короткого замикання на масу |
Вхідні ланцюги | Схемний захист від перенапруги |
Вміст дорогоцінних металів, м | Немає |
Маса брутто, не більше, кг | 0,27 |
КОМПЛЕКТАЦІЯ: Блок модуля склопідйомників DWM-210 | 1 шт. |
Джгут проводів з роз'ємом | 1 шт. |
Гвинт Ø 4,2х13 | 2 шт. |
Керівництво по експлуатації | 1 шт. |
Обмеження часу роботи (на кожне скло), сек | 1 шт. |